Ту Ю Песня Текст

Ту Ю Песня Текст. Самые часто встречаемые слова в песне: Only you can make this change in me for it's true you are my destiny when you hold my hand i understand the magic that you do you're my dream come true my one and only you.

Landysh Serebristyj Pesnya Tekst
Landysh Serebristyj Pesnya Tekst from tsitaty.ru
Самые часто встречаемые слова в песне: Уэн ит камз ту ю зеэз ноу крайм летс тейк боус ов ˈaуэ соулз энд ˌинтэˈтуайн уэн ит камз ту ю доунт би блайнд уоч ми спик фром май хат уэн ит камз ту ю, камз ту ю. Нoу ˈлимэт ин зэ скай зэт ай уoунт флай фор йа нoу эˈмaунт ав терз ин май айз зэт ай уoунт край фор йа, oу нoу уиз ˈевэри брес зэт ай тейк ай уант ю ту шер зэт ер уиз ми зерз нoу ˈпрамэс.

Уэн ит камз ту ю зеэз ноу крайм летс тейк боус ов ˈaуэ соулз энд ˌинтэˈтуайн уэн ит камз ту ю доунт би блайнд уоч ми спик фром май хат уэн ит камз ту ю, камз ту ю.

В этой песне 210 слов. Нoу ˈлимэт ин зэ скай зэт ай уoунт флай фор йа нoу эˈмaунт ав терз ин май айз зэт ай уoунт край фор йа, oу нoу уиз ˈевэри брес зэт ай тейк ай уант ю ту шер зэт ер уиз ми зерз нoу ˈпрамэс. Уэн ит камз ту ю зеэз ноу крайм летс тейк боус ов ˈaуэ соулз энд ˌинтэˈтуайн уэн ит камз ту ю доунт би блайнд уоч ми спик фром май хат уэн ит камз ту ю, камз ту ю. В этой песне 210 слов.


0 Response to "Ту Ю Песня Текст"

Отправить комментарий

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel